onsdag 8 februari 2012

Recension av Kids & Heroes på tjeckiska

Bifogar google-översättningen ockå, for a laugh:

"Sverige är väl känt makt punk i olika former, vissa mer, andra något mindre. Oi! bland dem inte så mycket penetrationen i samband med den skandinaviska berget makten. Om vi bortser Perkele ombud eller Bulldogg, många band från den rang förmodligen allra flesta människor minns inte. Men jag tror att det är dags att ändra den och Antipati är ett bra exempel på svenskar kan göra detta mycket väl. Bandet som spelat en tid, och det äger ett flertal styrelser, den här gången kom det sedmipalcovým EP, där paraden i en vikbar containerhamn fyra olika låtar fulla av melodier och låtar refrénových på sitt modersmål. Välkommen melodiska start lämnar inget tvivel i vilka vattnet bär inspelning, bra ljud och mediet takt som grund för catchy melodiska punk som inte är rädd att korsa gränserna i deras sub-genre mini-mögel, och tack det låter otroligt fräsch. Inte för ett ögonblick som säkert känner att skivtallriken roterar bara en vykrádačka English Oi! av 82 eller något sånt. Antipati är drag utan tvekan sin inspiration inte bara från gatan punk klassiker, men också den svenska pop och punk i allmänhet. När du lyssnar på plattan och efterföljande försök att komma till bandet zaškatulkování liknande fynd som att lyssna till den lokala skorpa, som ligger i det faktum att den överväldigande majoriteten baseras främst på en stark sten bas och sedan på något sätt, av vägen, och också tack vare sin image, skorpan. Antipati Detsamma gäller endast i kombination med deras sub genre fack. Det är särskilt fantasifull och varierad Rock och i den andra raden Oi, och det är i sista budskap hela bättre. En roll i kursen spelar en särskild melodi och oundvikligen bestämma infödda svenska, men det är bara en del av den totala mosaik av att göra en så bra skiva. Min personliga träffar plattan döljer den andra sidan, är den första av dessa Vinterhymn, cool, livlig, kan man säga viking sten grop. Sammanfattningsvis så kommer Kokt, från vilken energi strömmar in varje slag av instrument och ljud som Oi! version av Hellacopters"

Om du kan tjeckiska får du gärna maila en mer adekvat  översättning :)